Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  продавцы   РЕЗЮМЕ №238

Желаемая должность:менеджер Зарплата от   1  грн.
Личная информация
Ф.И.О:
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 8(068)814-57-46
E-mail: tuneva@ukr.net
Требования и условия
Категория: продавцы
Образование: высшее
График работы: не имеет значения
Место работы: не имеет значения
Резюме: Тюньова Світлана Геннадіївна
+380 68 814-57-46
27 червня 1983 року
knfsveta@rambler.ru
Освіта:
2001 – 2006 Ніжинський державний педагогічний університет імені М.Гоголя , факультет природничо-географічний, спеціальність «біологія»
Досвід роботи:

Грудень 2008 – травень 2009 – MEMRB IRI, менеджер по Київу та Київській обл..
Функціональні обов”язки :
1) Організація та контроль проведення маркетингових досліджень у м.Київ та Київській обл..: Біла Церква, Бориспіль, Вишневе, Тетиїв (проект Retail Audit);
2) Підбір та навчання персоналу;
3) Створення команд интерв"юерів, постійні корегування та контроль їх діяльності;
4) Складання відомості на виплату заробітної плати;
5) Написання звітності;
6) Контроль графіку своєчасної відправки звітних матеріалів;
7) Аналіз результатів маркетингових досліджень відповідно до показників об"єму продаж, асортименту, цін, чисельного представлення товарів у різноманітних типах торгівельних точек.

05.11.08-15.12.08 - «Служба страхування 611», фахівець відділу інспекції страхової діяльності.
Функціональні обов”язки :
1) Внесення виправлень до договорів та додаткових угод в CRM;
2) Обробка запитів структурних підрозділів Бренду щодо отримання інформації про договори страхування, додаткові угоди, документи до договорів страхування;
3) Ведення реєстру неідентифікованих документів до договорів страхування;
4) Копіювання договорів страхування та документів для структурних підрозділів Бренду;
5) Архіювання договорів та документів до них.

01.07.08-4.11.08 - «Служба страхування 611», фахівець відділу діловодства.
Функціональні обов”язки :
1) Електронна реєстрація вхідної та вихідної документації в Eventum;
2) Маршрутування документів на паперових та електронних носіях;
3) Ведення документообігу компанії;
4) Архівування виплатних справ від відділу врегулювання збитків;
5) Відправка кореспонденції через поштове відділення та кур”єрську службу.

02.04.08-30.06.08 - «Служба страхування 611», секретар-діловод.
Функціональні обов”язки :
1) Реєстрація, розподіл вхідної*вихідної документації;
2) Прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків;
3) Робота з орг.технікою (копіювальний апарат, факс, сканер);
4) Забезпечення офісу канцтоварами;

01.11.07-20.03.08 – ТОВ «Юністрой», офіс-менеджер.
Функціональні обов”язки :
1) Планування робочого часу керівника;
2) Прийом, розподіл вхідних дзвінків;
3) Реєстрація, сортування, розподіл вхідної*вихідної документації;
4) Забезпечення офісу канцтоварами;



Професійні навички :
Вільний користувач ПК: Excel, Word, Power Point, Internet, Outlook Express, Aris Web server, Lotes notes, Microsoft Dynamics CRM, Eventum; оргтехніки. Ділова кореспонденція на українській мові, вільна російська мова, базова англійська

Особисті якості:
Цілеспрямованість, моральна стійкість, відповідальність, здатність швидко встановлювати контакт з людьми, виваженість в прийнятті рішень, комунікабельність, вміння швидко пристосовуватися до нового середовища, гарна дикція, приємна зовнішність.
Дата публикации: 2009-08-22 22:54:08

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru